emeliewiden

Alla inlägg den 25 november 2010

Av Emelie Grindvik widen - 25 november 2010 23:07

   En liten bild från i sommras på midsommar:)


GODNATT!  

Av Emelie Grindvik widen - 25 november 2010 23:03

Nu ska jag lägga mig ner i sängen och krama om kudden är riktigt riktigt trött imorgon är det älvsjö mässa också men bloggar direkt när jag kommer hem:) Se till att lägga några komentarer tills imorgon nu! hihi*


Godnatt på er!Love ye  

Av Emelie Grindvik widen - 25 november 2010 20:18

Vi kör igång med en frågestund nu också här på bloggen! Sätt igång nu fråga vad som hälst!  

  


Av Emelie Grindvik widen - 25 november 2010 19:40

Ska kolla om Linda vill  färga mitt hår här nån dag nu i helgen om hon har nån tid, sen sitter jag och funderar på villken klänning jag vill ha, om jag vill ha den klännigen jag bestämde mig för eller om jag vill ha en fin röd klänning nu till jul.Sitter och letar lite på internet på massa olika sidor nu:)

Dom här hittade jag som jag tyckte var fina!

       Dom första två bilderna är klänningar ifrån modegallerian.se ,och den här röda kläningen ifrån h&m:)


Den här visade jag i går men den är väldigt fiin!

  

Men ska leta vidare lite först!:)

Av Emelie Grindvik widen - 25 november 2010 19:20

Hej igen Patrik ringde och han och den andra Patrik vill att jag ska komma upp och kolla film med dom och sitter nu och funderar på om jag ska det eller inte för vet inte om jag orkar riktigt så vi får väl se hur det blir.

  

En bild för mormor  

Av Emelie Grindvik widen - 25 november 2010 17:35

Hej där nu är jag hemma veckan har gått jätte snabbt imorgon är det redan sista dagen på jobbet, sen skola igen fy vill inte tillbaka, trivs riktigt bra på full house!

Köpte ena toppen ifrån bikbok idag och två par leggins, och imorgon blir det skor.


Imorgon blir det en kort sista dag på jobbet, börjar som vannligt klockan 10.00 men slutar imorgon klockan 13.00 för då är det gymnasiemässa i stockholm som vi ska på.


Nu ska jag kolla klart på Ghost wisperrer så bloggar mer om en stunmd pusss!



Presentation


Live you´r life
Before you live it

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards