emeliewiden

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Emelie Grindvik widen - 9 november 2010 20:54

Ska plugga nu sen in i durschen och sen sova, så säger godnatt redan nu så blir det blogga imorgon efter skolan.Funderar på att dra och sola imorgon också vi får väl se vi hörs då puss och kram och Godnatt nu iallafall.


Loveyeh!


//EmelieGrindvik  

Av Emelie Grindvik widen - 9 november 2010 19:39

   Jag har faktist inte festat på riktigt länge, drack inte nångång på hela mitt lov häller.Var faktist rätt länge sen nu! Men det är skönt att ta det lungt ibland också men lite festande måste man ju ha;) det hör ju till livet lite då och då haha  Kanske ska passa på och ha roligt i helgen då om det blir nån fest och have some funn, whit my friends!?


Har kikat lite på olika hem sidor behöver en vinter jacka, och ett par nya skor funderar lite på det här, kanske ska beställa det!:D

Nått par utav dom här skorna ifrån dinsko:

Och kanske ett par nya stövlar:

Och en vinter jacka:

          Ett par såna hära, något par utav dom ska jag köpa mig.

  

  

   Och så kanske ett par nya stövlar??;)


Jacka vet jag inte riktigt en, nån tjock varm finter jacka tror det blir en everest eller fjällräven iår.Förra året hade jag en everest men den är borta vet inte vart den tog vägen så får köpa en ny till iår.



Av Emelie Grindvik widen - 9 november 2010 19:12

Hej igår när jag skrev det sista inlägget så gick jag och la mig i sängen, och ja haha jag somnade direkt! jag var så himmla trött.Nu har jag precis ätit och Fanny åkte hem för bara en liten stund sen vi lagade midda tillsammans och åt lite och umgicks mys!  


Jag ska väl plugga lite för har prov imorgon, måste fixa några viktiga saker i skolan nu före jul för att greja skolan, och få vara med på en massa grejer som dom ska göra.. som lucia tåg osv..Så ska väl iallafall se till att göra det så jag hänger med och inte får så mycket sen det blir bara jobbigare.Jag har kvar att göra ett SO-prov, och ett engelska-prov, och ett NO-prov sen är jag klar med allt.Ska försöka att göra nått utav proven imorgon och lära mig nått ikväll antingen so eller engelska provet vi får se..

Sen tror jag att det blir en väldigt tidig sängtid idag också, har upptäckt att det faktist är skönt att gå och lägga sig tidigt haha.


Men måste duscha innan jag ska lägga mig också  , men sen blir det natti natti.Imorgon ska jag även fixa en prao blir det inte dagis så ska jag gå upp och prata med Thomas våran sion och se om det finns nån plats kvar någonstans.


VÄDRET! har ni kollat ut genom fönstret!!?? det snöar som bara den usch vad hämskt tycker värkligen inte om snö det är så äckligt jobbigt.Man blir blöt, det förstör håret så det blir så man ser ut som en slickad katt sen blir det lockigt, och det är iretterande allt med det helt enkelt!!  

  

Om jag orkar och Jessica kan haha, så ska jag nog hämta min kamera imorgon måste juu ha lite nya bilder nu, vill ha lite nya fina bilder.Ska fixas!!

Presentation


Live you´r life
Before you live it

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards