emeliewiden

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Emelie Grindvik widen - 4 november 2010 12:41

Nu har jag varit och iallafall satt på mig kläder, måste sminka mig och fixa håret lite grann iannan jag ska in till södertälje med Emma och Pontus.


Ikväll ska jag iallafall ha kul ska sova hos Jessica och vi ska festa lite tror :D

Jag och Ebba är nu sams igen, har inte dragit upp det men vi har varit lite osams pga att vi aldrig träffas längre, och hon har pojkvänn så man aldrig ses osv.Men men det där grejar vi nu tillsammans och ger allt en ny chans... Och hon kanske följer med oss ikväll.Vi får se planerna senare idag...Tar såklart med mig kamera, det är ett måste!!


På lördag ska jag hem till Fanny på Hallowen fest:) hennes familj ska fira det lite och det blir hennes familj, jag och Andreas (Fannys kille) och hans syster, kanske hela hans familj jag vet inte riktigt.Det återstår att se, det blir nog kul!


Här kommer lite bilder på skor jag hittade på fokis blogg, som jag kollade in och då såg dom här.Då blev man rätt kär.

Kolla här.

   

This shooes makes me so happy, löööv it!!


Hello kitty skorna ifrån reebook är så söta!


Och här lite andra bilder:)

  

     

     

Sorry för ful bild,  men mina lovely shooes love them<3


Vill även ha dom här..

  

Spegel skorna, jag tror dom flästa tjejer skulle älska dom här!

   Likadana som jag har, bara att dom här har en cool klacka med accesoarer.


LOVE IT!

//EmelieGrindvik  


Av Emelie Grindvik widen - 4 november 2010 12:07

Hello!

Hoppa typ nyss ut ur duschen, och nu sitter jag här i handuk och bloggar.Ska snart upp och klä på mig för att åka in till stan med Emma och Pontus, och då för att snacka lite med Emma...Pga killar.


Vad fan ska man göra om man gillar en kille som gillar en själv, och så har han varit dum mot en utav dina närmsta vänner?? du vill inte såra henne, men vad fan gör du av känslorna då?? Fuck vad jobbigt allt kan vara ibland! Man kan bli så jävla trött på livet ibland så man känner att man inte pallar mer, tro mig jag har gjort det många gånger.Men varför ska det just hända mig att jag ska vara där hela tiden.Och jag är även fortfarande nere i det där mörka hålet som jag inte kommit upp ur, har varit där länge.Men ingen vet hur man mår.Jag kan låtsas vara skit glad och inte ha några problem alls.Men när man är själv tar man ut mer av smärtan, och smärtan tar över och det blir som om allting snurrar när smärtan tar över en, man vill bara slå sig själv känner sig värdelös, man har inget hopp eller tro,och det är hemskt helt enkelt.Men det här har ju absolut inte bara att göra med killar det är en massa annat skit, mormor är borta och har inte lärt mig att hantera det.Det är så svårt den smärtan ligger värkligen på.


Nu orkar jag inte skriva mer ska upp klä på mig och fixa mig iordning, självklart skriver jag om en liten stund igen Puss på er!


//EmelieGrindvik  

Presentation


Live you´r life
Before you live it

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards