emeliewiden

Alla inlägg under januari 2011

Av Emelie Grindvik widen - 15 januari 2011 15:20

Hej jag kom hem för en stund sen  

Ska äta hemma och göra iordning mig och lite så för ska på fest ikväll eftersom att Simon fyller 18år idag så ska fira honom, tillsammans med en massa folk. V i får väl hoppas på att det blir trevligt!

Sen får vi se om jag ska träffa älskling om han kan och vill men det tror jag nog  

Ska försöka hinna lägga in lite bilder på hur jag ska se ut ikväll, men det vet jag inte riktigt än om jag ska ha mina beagi* byxor (sorry stavning) eller om det blir ett par vanliga jeans mina nya snygga ;) Eller kanske dom höga byxorna med en fin töja till instoppade i den höga byxan, vi får väl se vad det blir  



  

Mormor saknar dig nå grymt! Kan inte sluta tänka på dig smärtan försvinner aldrig mitt hjärta är inte helt efter du gick bort.Tänker på dig hela tiden.Tiden läker inga sår och dagarna går långsamt.Det går inte bara att glömma, har dig i huvudet hela tiden.En sån himmla stor saknad!Älskar dig mormor och du betyder allt för mig! Vi ses!  


  

Gammel mormor saknar dig, du var gammal och fick din dumma sjukdom som även mormor drabbades av, och du fick den kort där efter.Men jag saknar dig nå grymt och du betyder så mycket för mig.Finns inga ord på hur mycket jag saknar er! Älskar er,vi ses!  


Mamma var och skottade vid gravarna idag och tände ljus så man såg lite mer. Men det ser inte ut som på bilderna, för dom är tagna i sommras.

Av Emelie Grindvik widen - 15 januari 2011 13:08

Godmorgon!

Vaknade för kanske en timme sen, har duschat och ska snart gå upp och äta mig en macka tror jag  Och sen göra iordning mig. 


Vet inte riktigt vad jag ska skriva om för är så trött haha, så vi hörs sen bey kram  

Av Emelie Grindvik widen - 15 januari 2011 00:42

Hallojsan!


Sitter hos Tina och vi tjockar oss med chips och lyssnar på musik   Ska sova över här inatt  


Slutade klockan 13.30 idag då drog jag direkt till älskling och va med honom och kollade klart på twilight filmen eclips   Det va mys mys. Sen gick vi upp till centrum träffade Tina, eller jaa jag gjorde för Johan drog hem till Alvin.Så jag och Tina drog hem till henne för att kolla till pannan sen drog vi och käka lite på domhärren och efter det satt vi och häcka på gårn med en massa gossigt folk   eller ja dom flästa  


Nu ska jag vara social med Tina puss puss på er pussgurkor haha!


Och ett stort Grattis till Simon som fyller 18år!  


  

Av Emelie Grindvik widen - 13 januari 2011 16:30

Fixade lite nytt till bloggen  

  

Av Emelie Grindvik widen - 13 januari 2011 15:07

Hellojsan!

Sitter och lyssnar lite musik och har lagt in lite mobil bilder.

Haha jag och Linus kom på idén att jag skulle hoppa in i ett glas skåp, haha så jag hoppade in och la mig där haha men sen kom en lärare och förstörde haha!  

Jag ska träffa älskling när han kommer ifrån jobbet , tror han slutar 16.00 

Vet inte vad vi ska hitta på vi får väl se vart världen tar oss haha, sen ska jag nog träffa Tilda också en stund tror jag det blir  


Lite bilder:

  

Suddig bild men det är iallafall jag i glas skåpet haha

  

En bild på mig och ebba i sommras när vi var i Norge tillsammans       

Här är min nya hårfärg och mitt långa hår nu med hårförlägningen :D

Kom på att jag inte visat er någon bild på det, men nu så :)

Av Emelie Grindvik widen - 11 januari 2011 15:38

Hallå där    kom precis hem, men det här blir ett kort och snabbt inlägg för jag ska laga iordning lite mat och käka lite sen ska jag dra iväg till älskling och umgås med honom.


Så ja vi hörs väl lite senare puss på er!  

Av Emelie Grindvik widen - 10 januari 2011 22:36

Hej hej nu är jag hemma igen  


Först drog jag och Tina hem till henne lagade mat och hon käkade lite, sen kom Cissi då satt vi och snackade och diskuterade och gärvade åt våran härliga helg haha! Love it!


Sen runt 20.30 så drog jag till Alvin, Johan och Jonathan och umgicks med dom.... och ja osv en galen kväll haha!!  


  

Min älskling och jag  

  

Ja hoppas vi får lägenhet tillsammans, sitter och håller tummarna för att det ska gå bra.Vi kommer få fantastiskt kul tillsammans och ja det kommer helt enkelt bli grymt det här fixar vi! Underbart att bo med bästa vännen ju! hahah    


Jag ska också boka Romme (skidresan) nu Ebba tjatar som bara den och självklart så måste jag med det kommer nog faktiskt bli riktigt riktigt kul! Ja jo men självklart ska vi ha det  

Presentation


Live you´r life
Before you live it

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards