emeliewiden

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Emelie Grindvik widen - 8 november 2010 17:50

Rätt nöjd för att inte ha gjort den på photoshoop eftersom att jag inte har det, men är endå inte helt riktigt nöjd men rätt bra blev den lite småshysteringar och slipningar och lite så bara som måste göras!  


Nu ska jag upp och äta kladdkaka lite sen får vi se om jag orkar fixa bilden nogrannare idag eller om jag gör det imorgon.


Det är riktigt kallt ute, och nått som värkligen hade varit härligt just nu att göra skulle vara att sola det skulle ju vara helt underbart just nu!Tror jag ska göra det imorgon om jag hinner, annars på torsdag.Gud vad härligt! Ska bara se om nån vill hänga med.


Men vad tyckte ni om min nya header tror ni den kan bli bra med lite fin slipningar och så??:)


//EmelieGrindvik

Av Emelie Grindvik widen - 8 november 2010 16:03

Första skoldagen i skolan idag då, det gick väl bra förutom att jag var riktigt trött oh det var såklart tråkigt med lektionerna haha..

Om man säger så här jag har inte gått och lagt mig en, jag och Ebba dygnade och var uppe hela natten.Varför? nej ingen anning faktist haha vi bara fick för oss det och gjorde det haha sjukt.  Patrik kom och hälsa på oss i skolan idag också och var med på en lektion, och hann fick vara min kusin ett tag där för lärarna haha eftersom att dom har damp.. Annars var det väl rätt lungt faktist.


Har precis bakat kladdkaka var så himmla sugen på det så var tvungen att baka en, så den står och ska svalna nu så blir det efterrätt tills efter maten eller till ikväll  

Och nu sitter och lyssnar på lite musik on spotify-Demarco och Like a g6

Det är bra bra!! blir väl bara att ta det lungt plugga lite, sen tror jag Anton kommer förbi mig och umgås lite och kollar på det nya tv programet, Ung och bortskämd som Tim-Joel en kompis är med i så såklart så kollar man! kolla på svt1 klockan 20.00 ikväll.

    

//EmelieGrindvik

Presentation


Live you´r life
Before you live it

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards