emeliewiden

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Emelie Grindvik widen - 22 november 2010 22:54

Hej på er förlåt för den dåliga uppdateringen idag men har varit första dagen på jobbet/praoen så har inte hunnit för slutade 3 sen var det hem äta och så klippa min bror, sen gick jag ut träffade några kompisar.Men nu är jag hemma det var faktiost riktigt kul  på stället jag jobbar på, människorna där är riktigt sköna, hjar lite svårt att förstå vad visa säger men två av dom är riktigt roliga faktist och dom förstår man haha:) vi fick duka, duka av, ge kunderna dricks och hacka grönsaker och lite så.Det var kul faktist ROLIGT!:D ser iallafall fram för resten utav veckan.


Hittade en mössa på hm,  en päls mössa en svart vill ha en brun, vit men hittade ingen fin så vi får se om det blir en svart istället.Så kanske köper den imorgon efter jobbet vi får väl se.Dom är riktigt gosiga faktist!  


//EmelieGrindvik

Presentation


Live you´r life
Before you live it

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards