emeliewiden

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Emelie Grindvik widen - 10 november 2010 23:00

            

Innan jag ska sova så kom här någrabilder som jag hittade på den här datorn gossiga bilder, med en massa minnen! LOVELY!  


//EmelieGrindvik, men nu säger jag godnatt!!

Av Emelie Grindvik widen - 10 november 2010 22:51

Ligger och börjar bli rätt trött just nu så ska nog försöka sova lite, och så att man kommer upp till skolan imorgon också.Ska försöka hämta min kamera imorgon tror jag  Nu orkar jag bara inte blogga mer för ikväll så hejdå, skriver imorgon tror jag ska hem en sväng direkt efter skolan och så kanske jag kan sitta vid datan i skolan också vi får väl se Godnatt på er beatches!;)


//EmelieGrindvik 

Av Emelie Grindvik widen - 10 november 2010 22:39

Jag skulle skriva om Magnus Wiksten lite nu ville han så ska passa på och berätta om hur cool han är, bäst helt enkelt Mangebooi!

Hihih hahah Magnus är bäst!!  Och jag vill värkligen vara som honom han är min största idol!!

Är du glad nu Magnus? haha  


//EmelieGrindvik

..

Av Emelie Grindvik widen - 10 november 2010 21:51

Ska gå och lägga mig i sängen nu med lilla datan, den fungerar igen min lilla data YEJJ!!:D Happy happy yoj yoj!! Så ska jag blogga lite mer, och kolla fb  Kanske hittar några roliga gammla bilder på den datan vi får väl se, bloggar snart mer ifrån min lilla data Lovely! då kan man ligga i sängen med data, istället för att sitta nere i mammas rum som man nu måste göra vid datan, eller ja precis utanför mammas rum haha.


//EmelieGrindvik  Ses snart!

Av Emelie Grindvik widen - 10 november 2010 21:10

Hej jag har inte kunnat uppdatera nånting under dagen/kvällen gick i skolan till klockan 15.00 efter det drog jag till Gnesta, sen hem vid 7 för att jag skulle vara med Anton och dra och sola, men kom på att jag har engelska prov imorgon som jag måste greja och +att jag har ett pov och ett läxförhör på fredag sen ett till prov till nästa vecka  Usch vad hemskt eller hur låter det?? hemskt? ja det är det iallafall!!


Så imorgon blir det att dra och sola med Anton och vara med Robin  På fredag så ska jag och Fanny till Mariefred och hjälpa till att vara barnvakt till mina kusiner/Maja gudbarn också:)) och mysa lite med dom laga middag, och vara med barnen och lite så mysigt såklart!Men vi blir bara där tills kvällen sen hem till järna igen och se vad som händer där, om det händer nått kul kanske haha, men sällan men vi får väl se.  


Har pricis pluggat så jag iallafall kan glossorna till provet hahah:D Nu ska jag bara läsa 3texter A,B,C texterna sen är jag nog redo för att klara provet imorgon tror jag.Kom hem för typ en och enhalv timme sen då satt jag mig och plugga lite ,sen hoppa in i duschen och sen plugga lite och nu här framför datorn, WODERFUL! and LOVELY!  


//EmelieGrindvik

Presentation


Live you´r life
Before you live it

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards