emeliewiden

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Emelie Grindvik widen - 12 november 2010 16:44

Ska snart åka till Fanny  och möta upp Jonna där som kommer dit snart, och äta mat där med dom  Sen antar jag att vi anntingen bara är ute eller inne och hittar på nånting tillsammans eller träffar folk ute vi får väl se.Eller så kanske vi åker till Gnesta och hälsar på vännerna där vi får väl se, vad som händer.Bloggar om ett tag igen  


Bey beatches!


//EmelieGrindvik  LOVE!

Av Emelie Grindvik widen - 12 november 2010 14:33

Hej på er! kom precis hem ifårn skolan och nu sitter jag och huggeer in i mackor och juice hihi är riktigt hungrig just nu.Är med Fanny och vi ska snart sätta oss ner och kolla upp om gymnasium eftersom att vi är inne på sista året i grundskolan nu 9, så börjar det ju bli dags att kolla upp och bestämma sig för vad man vill göra.Och jag funderar på att gå antingen nån liknande spa hudvårds inriktning eller nån musik linje så vi får se vad och vart det blir.


Matte provet gick väl så där men tror nog inte att jag lyckades någe vidare faktist haha...


//EmelieGrindvik  

Av Emelie Grindvik widen - 12 november 2010 01:08

Godnatt vill jag bara säga nu, blev precis klar med Novellen ni får se texten imorgon nu ska jag sova!!


Love ye GODNATT!  


//EmelieGrindvik   

Presentation


Live you´r life
Before you live it

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards