emeliewiden

Alla inlägg under december 2010

Av Emelie Grindvik widen - 29 december 2010 15:23

Hallå allt bra med er alla?:)

Jag är hemma och Maria och Elin är på besök, mamma håller på att fixa Marias naglar hon gör en nagelförlägning och manikyr tror jag, eller så blir det bara ett snyggt lack på det vi får väl se när dom blir klara:)


Ska ut till Tina om en stund och träffa henne, sen får vi se om jag ska träffa Johan en stund också lite senare.


Snart nyår också bara 2dagar kvar nu! och Emma fyller 18år!:D

Myspys!


Nu ska jag sätta mig och vara lite social medans dom är här, inte så ofta jag träffar dom.

Puss hej!

Av Emelie Grindvik widen - 24 december 2010 21:46

Fick en massa fina presenter:) en kofta ifrån vila stickad jätte fin, en väska, hårförlägning, ett armband i silver, två silver halsband, ett par örhängen, en svart everest jacka och två skivor med blandat på:) och sen på måndag ska jag ut och shoopa som bara den i mellan dags reorna då får jag pengar till det:)


Bilder kommer imorgon:)


Kram hejdå

Av Emelie Grindvik widen - 24 december 2010 13:01

       

                                    GODJUL MORMOR!

 

Det blir en konstig jul utan dig saknar dig så och önskar att du var här.Allt med julen känns så överskatat och obetydelsefullt utan dig, jag vet att du är med oss idag.Men att inte se eller höra dig gör så ont.Saknar dig älskade mormor.

 

Birgitta Mattsson vila i frid älskade mormor!

     

Av Emelie Grindvik widen - 24 december 2010 12:52

 

GODJUL!

PÅ ER!  

 

 

Av Emelie Grindvik widen - 21 december 2010 23:29

Hallojsan på er nu börjar det bli dags att gå och lägga sig i sängen och krama om kudden riktigt hårt.Den sviker en aldrig! så det ska jag ta och göra nu känner att det är det jag behöver som mest jst nu.Imorgon har vi julavslutning YEY!! underbart men lite lov!


Men puss på er höres imorgon:)  


Av Emelie Grindvik widen - 21 december 2010 14:28

   Funderar på att börja dansa igen, dansade street dans för ett par år sen och det var riktigt kul.Men nu funderar jag på ragga eller olika sorters utav dans, alltså flrea danser.

Jazz,funk,show dans, ballet för att bli mjuk i kroppen och vig vet inte än vi får väl se.Jag vill iallafall börja dansa nått av den typen har hört att ragga ska vara jätte kul så funderar på nått sånt faktiskt.Riktigt kul!

  

Dans och musik yey!



Av Emelie Grindvik widen - 21 december 2010 14:21

Och självklart har man önskat sig en onepiece i julklapp!:D

Den här!

  


Av Emelie Grindvik widen - 21 december 2010 14:09

Hej där, har varit hemma nu en stund slutade vid halv två idagvi har haft pysel i skolan och jul danser haha! Jag och david gjorde ett får utav ull hahaha.Imorgon är det sista dagen och avslutning, får väl se vad man ska ta på sig då då det är ju inte nått speciellt igentligen men endå.Jur är det med er alla??? miss my biiiitches!


Måste ut och julhandla julklappar också haha, det lär väl bli på torsdag antar jag dagen före julafton haha bra emelie! men så får det bli iallafall.Sen ska jag ut och shoopa i mellandags reorna julklappar till mig själv ifrån mig själv såklart, jag kör en Paris Hilton haha underbart! klart man måste göra det.Rensa ut lite kläder ur gaderoben har så mycket och rätt så mycket som jag inte använder så dags att fylla på med lite nytt nu!:D   LOVELY!!

  



Presentation


Live you´r life
Before you live it

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards