emeliewiden

Alla inlägg under november 2010

Av Emelie Grindvik widen - 30 november 2010 16:58

Hej nu är jag hemma slutade vid 14.45 idag, efter det drog jag till morfar och hälsade på en stund och åt lite mat med honom.Nu är jag hemma sitter och lyssnar på en av mina favo låtar den är så underbar! http://www.youtube.com/watch?Dear John-paperweight  http://www.youtube.com/watch? och en Joshua Radin-winter

Ska snart gå och duscha sen ut och träffa Josefine Bebis  Lovely!

Ska väl gå och fixa mig redan nu så att jag blir klar nån gång eftersom att jag segar så haha.


Ska senare när jag kommit hem lägga upp lite bilder på mig och Emilia våra fina stunder tillsammans, jag lovade att hon skulle få se dom så dom kommer sen:)

  

 Puss hörs sen  

Av Emelie Grindvik widen - 30 november 2010 16:58

Hej nu är jag hemma slutade vid 14.45 idag, efter det drog jag till morfar och hälsade på en stund och åt lite mat med honom.Nu är jag hemma sitter och lyssnar på en av mina favo låtar den är så underbar! http://www.youtube.com/watch?Dear John-paperweight  http://www.youtube.com/watch? och en Joshua Radin-winter

Ska snart gå och duscha sen ut och träffa Josefine Bebis  Lovely!

Ska väl gå och fixa mig redan nu så att jag blir klar nån gång eftersom att jag segar så haha.


Ska senare när jag kommit hem lägga upp lite bilder på mig och Emilia våra fina stunder tillsammans, jag lovade att hon skulle få se dom så dom kommer sen:)

  

 Puss hörs sen  

Av Emelie Grindvik widen - 29 november 2010 16:10

Hej blev precis medlem i Adinbox en tjänst där man kan göra följande enjoy it.Adinbox hjälper dig att slippa onödig reklam och spam som många vill slippa, och det hjälper Adinbox till med att slippa.Och så får man då också välja vilken slags reklam man själv vill ha, tjänsten är grattis.Den går ut på att spara och tjäna pengar genom att gå med i olika aktiviteter som man själv tycker låter bra och man själv vill gå med i att göra som du får via sms.


Man kan också byta in sina intjänader och få precentkort på H&m och ginatricot jag gick med i den här gruppen för jag hittade det på en annans blogg och tyckte det lätt interessant och en bra grej.Prova ni också inte svårt alls det är värt det och det är helt grattis.Och man tjänar samtidigt pengar på det.Allt ni behöver göra står sen där.Så passa på att gå med i den nu som jag just gjort. http://adinbox.se/referral/61647990">http://Adinbox.se

Det enda du behöver göra är att registrera dig här:   

 

  

1.Spara pengar           2.Slippa onödig reklam               3.Det är helt gratis

 

                                   Regestrera dig nu!:)

Av Emelie Grindvik widen - 29 november 2010 15:39

   Äkta kärlek håller livet ur, man kan bråka det kan va svek och hat.Men det är ingenting ingenting för det här är äkta! Love ye!  

          

Älskar er tjejer ni betyder värkligen för mig det är vi genom allt! vi släpper aldrig varandras händer.Visst vi har hast bråk och vi har brytit kontakten men den har alltid kommit tillbaka igen och den tänker jag aldrig släppa och hoppas att ni inte häller gör det.Minnen för livet vi har gjort så mycket tillsammans och hoppas det kan bli enu flera.Vi har väl kanske glidit isär lite just vi tre det är fortfarande vi men det är inte lika tät längre.Men jag kommer alltid ställa upp för dom här tjejerna för dom betyder så grymt mycket för mig.Vi förstår varandra, vi kan prata med varandra ett systersban som håller för evigt.Jag har så mycket att säga men orden trillar inte ner på plats när man sitter och skriver.Skulle jag skriva nu skulle det bli så mycket.Men det jag vill säga är att jag värkligen älskar er! och kommer aldrig släppa taget om er för ni betyder värkligen mycket för mig!


This is true Love!  

Av Emelie Grindvik widen - 29 november 2010 15:27

Hej det är lite dålig uppdatering just nu eftersom att min dator är sönder, och kommer kanske vara det ett tag tills nya modemet kommer får hoppas på att det kommer snart det skulle komma nu i veckan.Orkar inte sitta vid mammas dator och skriva så kommer vara lite dåligt med inlägg nu i några dagar men ska försöka med att blogga lite iallafall.

  

     

Av Emelie Grindvik widen - 27 november 2010 19:18

Hej sitter uppe hos Jonas med Bebis Josefine och älsklings Tina  

Av Emelie Grindvik widen - 27 november 2010 13:43

  

Goda minnen som man saknar med den här tjejen sommaren 2008!

   

När vi var små saknar!  

   

   

     

Många minnen!

Kärlek!  

         

Tror jag dör och det finns så mycket mer!  Till er tjejer! saknar våra tider det där var riktig kärlek och vi hade så himmla kul, önskar jag kunnde göra om det!


Men gud villka fjortisar vi var haha!            

Av Emelie Grindvik widen - 27 november 2010 13:23

Måste börja köpa julklappar nu men vad ska man köpa till alla, mina fyra små bröder, pappa,mamma,magnus och morfar, Maja mitt gudbarn hugo min kusin, Robban och Anna och Ebba min kusin sen har man ju vännerna också  


Känns konstigt att inte få köpa nånting till mormor i julklapp... kommer nog inte fira julen så mycket mer än att ge alla julklappar, känns inte riktigt som jag kan fira en hög tid när inte mormor är med förra julen låg jag bara och grät fast mormor var med, för jag var så rädd läkarna hade då sagt att hon skulle gå bort då runt där innan på julafton efter, hon gjorde inte det men efter det så har jag inte gillat att fira julen det tog hårt, och nu nu har man en jul utan henne.Svårt att förstå saknar henne riktigt mycket hon betyder så otroligt mycket för mig!Skulle göra allt för att få vara med henne igen och då skulle jag aldrig lämna henne!  Men vet endå att hon kommer vara med mig då och det är hon nu med, hon är alltid med mig.

  

Älskar dig mormor du är saknad!  

Presentation


Live you´r life
Before you live it

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards