emeliewiden

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Emelie Grindvik widen - 7 november 2010 21:57

Hej och förlåt för min dåliga uppdatering, men som ni vet så var jag på halloween fest igår så då kunnde jag inte blogga nått mer för gårdagen.Och jag stanna kvar och sov över där, sen vaknade jag klockan 10 gick upp för att duscha åt frukost.Sen åkte jag till Naturhistoriska museumet, i stockholm för att fira min kusin Hugo som fyllde 6år idag, så självklart följde jag med för hans skull och fira honom.Så det var trevligt sen åkte jag hem åt mat och hann inte blogga nått innan Ebba kom slände i mig maten och drog iväg till ishallen för att kolla hokey och träffa folk, dock var det en massa äckligt folk där så man inte ville vara kvar och det var ganska borring också om man säger så haha...

Så vi drog upp till Patrik istället och nu är vi hemma tillslut haha.


Går dagen var väldigt härlig umgicks med trevligt och underbara folk utav dom närmsta, vi åt god mat fixade oss lite uppklätt såklart och spelade spel och lite så sen gick vi ut och träffade enu flera vänner hhaha väldigt kul var det helt enkelt iallafall haha.  


Ebba är här och ska sova här inatt också, skola imorgon så hon lär få dra mig upp ur sängen  Måste även skriva en uppsatts i engelska tills imorgon, men det går nog bra Ebba får hjälpa mig;)


Men däremot så orkar man inte skola nu känns det som, veckan har bara sprungit iväg.Men den har vaktist varit riktigt mysig!

Min kamera är inte tillbaka enu, har inte haft tid att hämta den..Men ska försöka att göra det nu i veckan så snabbt som möjligt.


//EmelieGrindvik  Love!

Presentation


Live you´r life
Before you live it

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards