emeliewiden

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Emelie Grindvik widen - 18 november 2010 22:32

Har precis pratat med Jonna och hon kommer och är hos mig hela helgen mys pys! så hon kommer imorgon, sen på lördag tror jag att vi äventuellt ska till strägnes till pappa över en natt och hälsa på, och får väl se vad vi hittar på där:)


Kom precis in och det är värkligen svin kallt ute, men gick iallafall ut en sväng och träffde lite vänner en stund.Nu ska jag väl göra mig iordning för natten och sova lite hade jag tänkt för är faktist riktigt trött.Skönt veckan är nu snart slut fredag imorgon härligt skulle jag väl vilja säga, eller vad säger ni är det inte!? En sista plugg dag, för nästa vecka har vi prao så jag och Fanny ska praoa på en shines resturang inne i södertälje haha gott gott gott! Tror vi ska servera lite plocka undan och lite så.


Nej höni jag bloggar mera imorgon, för nu känner jag hur ögonen sluter sig så ska krama om kudden och sova som en prinssesa i min underbara säng med mitt underbara täcke! UNDERBART!


//EmelieGrindvik  LOve ye!

Av Emelie Grindvik widen - 18 november 2010 16:46

Siiter med Fanny i soffan och kollar på Ptivate practice, sen kommer gohst whisperer så sitter och väntar på att det ska börja:) mys!


Klippte mig ju igår, det blev bra härligt att få fixa till håret, ska bara göra en färgning nu också som jag aldrig gjorde igår för att dom inte hade tid för en färgning för att det skulle ta sin tid att göra just så som jag vill ha det på mitt mörka hår.Men det ska fixas.  


//EmelieGrindvik

Presentation


Live you´r life
Before you live it

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards