emeliewiden

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Emelie Grindvik widen - 3 november 2010 17:49

Ska nu ut och träffa Jessica uppe på centrum, hon väntar på mig där för hon skulle köpa cigg.Jag har inte rökt en enda cigg idag, grymt duktigt eller hur!??:D Fast åh andra sidan är jag riktigt röksugen, och kanske därför jag varit lite tjjurig på allt och alla idag.Får se om jag klarar mig eller om jag är dum och bryter det när jag kommer ut, vi får väl se hur duktig jag är haha.


Men först måste jag fixa iordning mig lite byta kläder ifrån mjukisarna, sitter i rosa gosiga mjukisar just nu.Men ska ta på mig lite snyggare kläder hade jag tänkt haha, iallafall jeans och nån top till:)Sen får vi se vad världen har att erbjuda oss ikväll haha.FEST ELLER??;)

Ne kanske inte idag, men kanske är det imorgon vi får se;)

Hörs senare Bey så länge LOVE!

  

  



//EmelieGrindvik

Av Emelie Grindvik widen - 3 november 2010 16:15

Hej på er!

Kom pricis hem ifrån södertälje, åkte dit en sväng med familjen en sväng för att köpa ett häftigt nagellack jag och mamma vill ha.Där man använder en sak som sen ser ut som om man har en stjärna på naglarna, jätte fint är det iallafall:)


Nu ska vi äta lite, blir fisk pinnar och potatis idag.Har faktist inte en anning om vad som händer idag, så det återstår at se, sen senare.Tror jag ska ta lille bror en sväng  i vagnen och gå ner till morfar, och laga räckmakor gott gott gott.


Sen ska jag väl kolla runt lite vad som händer ikväll, och vad alla ska göra.Kanske ska träffa Jessica en sväng ikväll var riktigt länge sen man träffade henne nu.Har väl inte träffat henne pågrund av att hon gillar inte dom jag umgås med tror jag om jag inte fattat fel haha, och dom jag umgås med inte gillar henne.Men jag är vänner med båda och därför måste ju jag kunna träffa henne om jag vill det.Så idag ska jag träffa henne en stund tror jag ,sen får vi se kanske dom andra också.Så så blir det nog tror jag.


Nu ska jag gå upp och hjälpa till lite med maten.Hörs om en stund pussssss på er!


//EmelieGrindvik  


Presentation


Live you´r life
Before you live it

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards