emeliewiden

Alla inlägg under oktober 2010

Av Emelie Grindvik widen - 31 oktober 2010 22:38

Nu är man hemma igen då.Och klockan är ju jätte lite tycker man eftersom att igår natt drog man ju tllbaka den en timme..


Patrik och Linda kom och hämta mig förut så drog vi hem till Monia satt ute på hennes teras eller vad man säger (altan) och tände en massa ljus och umgicks bara, alla var utråkade för det inte fanns nått att göra.Så alla drog hem nu bara för att slöa eftersom man inte hade någonting annat för sig att göra.Men det var trevligt iallafall, att få umgås lite med några av dom närmsta  


Imorgon ska jag försöka komma upp tills klockan 06.00 oooppps! för att vara barnvakt eftersom att mamma och Magnus (plastpappa) ska jobba.Om inte så kör dom han till dagis så ska jag hämta honom på dagis runt 12.30.MYSIGT


Så ja är väl då dags att gå och lägga sig kanske, och så återstår det bara att se hur glad jag är imorgon bitti klockan 06.00 om jag ens vaknar... haha.

  

Och jag saknar min Fanny riktigt jävla mycket!!

Kom hem nu hjärtat Miss U!

    

Och funderar nu på om det blir den frisyren, med den ljusbruna färgen:)

Snyggt eller??

  

Annars så här? som Victoria Backham har också väldigt snyggt!


//EmelieGrindvik  Love!

Av Emelie Grindvik widen - 31 oktober 2010 20:08

Nu blev det en utgång ikväll iallafall, höres senare om inte så bloggar jag imorgon.Nu blire ut med Linda och Patrik och hem till Monia och så får vi se vilka som är där och vad som hittas på.Puss hej!


//EmelieGrindvik  

Av Emelie Grindvik widen - 31 oktober 2010 18:30

Sitter och letar efter bra sidor där man kan hitta bra hårförlägningar, vill ha en med klips.Och såklart ekta hår, och gärna lite lyxigare som inte är bara skit.Ska vara bra hår!


Och funderar också på hur jag ska göra om mitt hår, kanske nått i den här stilen skulle det vara nått?Lägger in några olika exempel.Ge mig gärna råd om vad ni tycker PUSS!

  

Gillade frisyren, det var riktigt snyggt lovely!

Men inte i svart i brunt isåfall.

  

Snygg frisyr.

  

Eller den här frisyren, fast inte så tunnt hår

nertill tjockare då.

  

Kanske den här fägen?? eller vad säger ni??;)

   Eller den här färgen??

  

Eller en Victoria Beckham?

Och sen med löshår till, det låter väl snyggt?;)


Så hmm hur ska jag göra nu då..

Av Emelie Grindvik widen - 31 oktober 2010 18:02

Några bilder på bror, kusinen och mitt gudbarn som jag tagit.

       

   

     

    

Älskar värkligen barn, längtar som bara den tills man får en själv gud vad gossigt.Visst det är mycket att göra och inte alltid så lätt som man tror,men neej längtar gud vad mysigt!<3


Av Emelie Grindvik widen - 31 oktober 2010 16:49

Hej på er igår kunnde jag inte uppdater någonting kom hem så sent och var i Gnesta och hälsade på en massa vänner med Linn, och åt Pizza på Vita villan.Det var riktigt trevligt hade jätte kul, var så himmla länge sen jag träffade henne så vi kännde att det var dags att hitta på nånting kul tillsammans.


Imorse vaknade jag vid 13.00 tiden då hann jag bara klä på mig, sen sätta sig i bilen och så skulle vi iväg till IKEA och MIO och handla och kolla lite.Så blev att umgås lite med familjen också  


Nu ska vi snart äta sen vet jag inte, har inga planer nu för kvällen så har ingen anning om vad som händer nu ikväll.Om det blir en lugn kväll här hemma med familjen, eller så får vi se om nån vill hitta på någonting och hitta på nånting.


//EmelieGrindvik 

Av Emelie Grindvik widen - 29 oktober 2010 19:58

Hej på er är ganska seg somnade på soffan förut och vaknade här för en stund sen.Ska gå iväg och köpa cigg, sen upp till Patrik and have som fun;)


Så det här blir det sista inlägget för idag för hinner inte blogga mer...Lär komma hem så sent också.Så det här blir min sista uppdatering för idag hörs imorgon Puss&Kram på er! Nu har jag lov och ska ha riktigt kul!!


//EmelieGrindvik  LOVE YEEH!

Av Emelie Grindvik widen - 29 oktober 2010 14:48

Frågestund!

 

Kom igen nu fråga nånting, passa på nu!

 

//EmelieGrindvik  

Av Emelie Grindvik widen - 29 oktober 2010 14:25

Nu är det fredag och + att det är LOV! i en vecka gud vad skönt så nu kan man sova länge, och ha en massa kul! och umgås med vännerna.

Ikväll ska jag nog upp till Patrik och umgås med alla vännerna MYSPYS!!

Dom ska supa ikväll antar jag men blir nog nykter ikväll, kan sitta med och ha kul ändå oc sitta och kolla på när dom andra gör bort sig hah.Nej men det blir nog en bra kväll.

Kanske går till futurum ikväll också vi får väl se, för dom ska ha nån spelning där tydligen så vi får se en massa smått och gått med kvällen.

  

Presentation


Live you´r life
Before you live it

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards