emeliewiden

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Emelie Grindvik widen - 5 november 2010 23:31

Hej nu är jag tillbaka hemma igen ifrån en kväll med Jonna och en massa andra vänner i gnesta.Hann inte skriva någonting innan jag skulle till tåget, vi fixade iordning oss och sen drog vi direkt till tåget för vi hade ingen anning om hur dom gick.Men när vi väl kom dit satt vi på stationen en halv timme och väntade haha, men det gick rätt snabbt en då när man kan roa sig själva haha.


Och min jacka kom idag jätte HAPPY! LOVELY! den är jätte fin så hade såklart den på mig ikväll..Nu ska vi nog bara ta det lungt och lägga oss isoffan och tjocka oss med godis, och kolla på nån rolig film kanske;) eller om nånting bra kanske går på tv.Det får vi väl se.


Bilderna kommer imorgon istället för Jessica har fortfarande min kamera har inte hunnit hämta den idag, så jag och Jonna kunde inte ta några kort idag (Suck) Men imorgon såklart  


Nu ska jag gosa och feta mig med Jonna MYSPYS!

  


//EmelieGrindvik  

Av Emelie Grindvik widen - 5 november 2010 14:14

    

Jag och Jonna   

//EmelieGrindvik

Av Emelie Grindvik widen - 5 november 2010 12:52

Hej beatches!

Kännde inte för att sätta mig vid datan och börja blogga igår, för kom hem vid 1 inatt.Nu har jag precis ätit frukost så vaknade bara för en liten stund sen.Jonna sov hos mig inatt, skulle igentligen sova hos Jessica men sen blev det inte så bara att vi var hela kvällen.Vi drog till gnesta och var med Jean hela kvällen, satt på nelly´s och spelade kort, mys men hade velat göra något kul.Har suttit så typ varje dag hela den här veckan.Har faktist inte varit på en enda fest!!:O


Idag är det fredag och jag funtar faktist på att festa, eller hur man nu ska göra vi får väl se.

Sen på söndag blir jag inne hela dagen, ska inte gå ut mer en med hunden för då måste jag sätta mig och skriva en uppgift till engelskan för att få godkänt typ tror jag.Och träna till omprov på So provet vi hade för typ 2 veckor sen.Som jag glömt och träna på och inte kunnde nånting av.Men men det grejar sig på söndag:)

Har två dagar kvar nu en då...


Bilder från igår lägger jag in senare, för jessica har min kamera just nu så får den senare.Men då kommer bilderna upp på bloggen:)


//EmelieGrindvik  


Presentation


Live you´r life
Before you live it

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards