emeliewiden

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Emelie Grindvik widen - 25 oktober 2010 21:33

Kom pricis hem, var och möte Ebba och Adam (hennes pojkvänn) Så vi gick upp på centrum och köpte cigg, och cola, och Ebba köpte en tandborste haha som hon ska ha här hemma hos mig..Var bara den som saknades.


Men nu är vi hemma och sitter och fryser och försöker värma oss..Ska gå upp och kika om det är nått bra på tv, och ja vi får se vad vi hittar på.En tidig uppgång imorgon eftersom vi ska iväg på droglägret med klassen..Så vi behöver gå upp runt 06.30 och bussen ifrån centrum går 08.30


Efter droglägret ska vi in en sväng till södertälje och ta en fika på nancy´s, och sen förmodligen så blir det lite shooping.Så så ser våran dag ut imorgon.

Nu ska vi upp och kolla tv, hörs senare.

En bild på mig,Ebba,Kusin,bror och gudbarnet maja:)

                                                  
              

                                                  
   //EmelieGrindvik   

Av Emelie Grindvik widen - 25 oktober 2010 19:53

  

En snygg kläning jag vill ha.

  

En till underbar kläning jag vill ha.

  

En till rätt söt kläning.


Av Emelie Grindvik widen - 25 oktober 2010 18:58

Hej på er!  


Jag byte ifrån blogg.se och hoppas att alla mina läsare fortfarande är kvar, och läser min blogg.Och självklart hoppas jag att det blir enu flera läsare.Har inte hunnit så mycket dom här sista dagarna nu och bloggat som ni kanske märkt,och det ber jag om ursäkt för. För har hållt på och försökt att fixa en snygg header.. men den kommer om några dagar för vet inte hur jag vill ha den än.Så måste fixas!

Nu ska jag försöka att komma igång och ja bara sätta igång med läsandet!!

Hoppas ni gillare!


Ska försöka komma in med några tävlingar såsmåning om, och fixa iordning bloggen också.Men det kommer.


Min dag idag:

Idag blev det en lugn dag att gå hem efter skolan och inte göra nånting haha, Hjalte följde med en sväng och vi kollade Top model mm, okej för att jag tyckte det var kul och ville se det men men haha NO SHIT!

Just nu sitter jag och väntar på  att Ebba ska komma till mig och göra mig selskap, och sen sova över här.För vi ska iväg med skolan imorgon på nått knarkläger som dom har varje år...Som handlar om hjärt och lung räddning och hur farligt knark är osv nått sånt.Skulle inte hon sova här så kan jag gissa på till 99% att jag hade försovit mig haha.. Som jag faktist gjorde förra året.Tråkigt men men sånt är väl livet ibland.


   



                                //EmelieGrindvik lOVE!  




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Live you´r life
Before you live it

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards