emeliewiden

Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Emelie Grindvik widen - 29 oktober 2010 19:58

Hej på er är ganska seg somnade på soffan förut och vaknade här för en stund sen.Ska gå iväg och köpa cigg, sen upp till Patrik and have som fun;)


Så det här blir det sista inlägget för idag för hinner inte blogga mer...Lär komma hem så sent också.Så det här blir min sista uppdatering för idag hörs imorgon Puss&Kram på er! Nu har jag lov och ska ha riktigt kul!!


//EmelieGrindvik  LOVE YEEH!

Av Emelie Grindvik widen - 29 oktober 2010 14:48

Frågestund!

 

Kom igen nu fråga nånting, passa på nu!

 

//EmelieGrindvik  

Av Emelie Grindvik widen - 29 oktober 2010 14:25

Nu är det fredag och + att det är LOV! i en vecka gud vad skönt så nu kan man sova länge, och ha en massa kul! och umgås med vännerna.

Ikväll ska jag nog upp till Patrik och umgås med alla vännerna MYSPYS!!

Dom ska supa ikväll antar jag men blir nog nykter ikväll, kan sitta med och ha kul ändå oc sitta och kolla på när dom andra gör bort sig hah.Nej men det blir nog en bra kväll.

Kanske går till futurum ikväll också vi får väl se, för dom ska ha nån spelning där tydligen så vi får se en massa smått och gått med kvällen.

  

Av Emelie Grindvik widen - 29 oktober 2010 14:18

Jag laddade upp bilderna igår men det hände nått med datorn så den stängdes av.Så här kommer dom istället.

Det rosa armbandet, så kom jag hem så kom jag på att jag hade ett till roset armband i svart

   

     

Och det här fina armbandet.

             


        //EmelieGrindvik   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Live you´r life
Before you live it

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards