emeliewiden

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Emelie Grindvik widen - 26 oktober 2010 23:31

Nu ska jag gå och sova, börjar bli trött och ska försöka se till att inte komma försent till skolan som vannligt.Så vi hörs imorgon vi får se om jag kommer kunna blogga någonting under dagen, annars blir det när jag är hemma ifrån skolan.Och ska vara och umgås med Fanny imorgon efter skolan också så får vi se vad vi hittar på för kul!


Godnatt //EmelieGrindvik  puss på er!

Av Emelie Grindvik widen - 26 oktober 2010 21:56

Hej kom  hem för en liten stund sen, trodde inte det skulle bli så sent med nästa inlägg från imorse men det blev det.Droglägret var väl endå rätt okej faktist, hällre det än att sitta och plugga hela dagarna faktist.Vi fick mest sitta och lyssna på när några lärare pratade, och en man kom och berättade om droger och en massa om hans liv.Hur hans uppväst och liv har varit.Han hade blivit misshandlad utav sin pappa och han hade börjat knarka och suttit i fängelse och en massa...Men nu idag mådde han bra och hade lyckats med livet, och han gjorde det han brann för, att bli föreläsare som han nu är.Det var mest det vi pratade om och om röka, snusa och alkohol.


Efter det drog jag och Ebba iväg till södertälje, vi gick först till Nancy´s Ebba åt lite och jag tog en kaffe bara.Och sen gick vi och shoopade lite, och jag hittade lite faktist! Bilder får ni se imorgon lägger in dom då.Men köpte en skjorta ifrån BikBok.Och sen en till Tunika också ifrån BikBok .Och ett halsband ifrånpå Ur&Pen jätte fiint! Och en B&h ifrån H&M ,och trosor på Lindex spets tre par  


Sen när vi kom hem så åkte Ebba hem på nästan direkten, och jag gick upp till Jonas och kom hem därifrån för ungefär en timme sen.Satt där och var lite social med Jonas, Emma och Pontus (Emmas kille) Så det var trevligt!


    

           //EmelieGrindvik  LOVE!

Av Emelie Grindvik widen - 26 oktober 2010 07:47

Godmorgon!

 

Nu är vi klara och ska bara äta upp min macka, och dricka upp mitt kaffe sen ska vi gå till bussen...För måste hämta ut pengar också, så det ska jag hinna med också haha.För ska ju till södertälje och fika och kanske shoopa lite..så då måste man ju ha pengar med sig.

 

Men nu först ska jag stå ut på ett drogläger och sitta och lyssna på den skiten* hela dagen frams till runt klockan 14.00 eller till 15.00 vet inte riktigt än, men det jag vet är att jag kommer sitta och tycka synd om mig själv haha.Sitta och lyssna på en tant som står och pratar i flera timmar om droger och hjärt och lungräddning.YEYYYYYYHHH

 

Aja nu ska jag försöka stå ut puss på er vi hörs senare när jag är tillbaka hemma.Kan tyvärr inte mobil blogga just nu har inte laddat på mobilen med pengar än.Så vi får höras senare under dagen.

 

 

  

  

Hejdå nu ska jag iväg //EmelieGrindvik  LOVE!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Live you´r life
Before you live it

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards