emeliewiden

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Emelie Grindvik widen - 27 oktober 2010 23:13

Här är en bild på jackan jag snart får hem skickad med posten, visst är den otroligt fin!?

  

Snygg va!?


  

Min snart super snygga väska, älskar den visst är den underbar den också!!??


Nu är det dags för att lägga sig i sängen kolla nån film kanske, och sova som sagt skola imorgon...


                                        //EmelieGrindvik  Puss på er!


Av Emelie Grindvik widen - 27 oktober 2010 22:42

Och så klart en bild på mig och Fanny, En underbart kul dag med henne mm idag!:)MYSPYS!

  

Lägger in några till.

    

  

  

Av Emelie Grindvik widen - 27 oktober 2010 22:25

Hej sorry för den dåliga uppladdningen idag, men har varit så himmla upptagen idag.Har först varit i skolan till klockan 16.00 idag.Efter det så gick jag Fanny och Hjalte hem till mig och fick sen skjuts utav mamma in till södertälje, så det blev att gå på stan idag igen och shoopa lit.Hittade inte så mycket men köpte två armband och nya snygga trosor;)


Jag har även hittat en väska jag värkligen måste/ska ha! ska nog köpa den imorgon eller nån dag den här veckan den är ifrån accent, eller hur det nu stavas med den är så snygg älskar den helt UNDERBAR!

Ska se om jag hittar väskan på nätet så jag kan lägga upp en bild och få se vilken jag menar.Den är så himmla fin värkligen.Och väntar också på min jagcka som jag skickat efter som jag hoppas kommer snart.


Och måste också köpa ett par nya snygga jeans, så tror det blir av imorgon.


Efter allt inne i stan så kom Patrik och Patrik och hämtade mig och Fanny, och Hjalte drog hem.Så vi drog till Patrik och kollade film..Kan ni gissa vilken eller!? Jo Grace, den var riktigt länge sen man såg nu och har tjatat ett bra tag på Patrik att han ska ladda ner den så nu hade han gjort det.Så är riktigt glad nu faktist, den är så mysig.


Så en hel bokad dag har jag haft.Men nu är jag äntligen hemma och kan blogga lite känns underbart  


Bilder på kläderna från igår kommer imorgon för då kommer även på mina armband jag köpte idag, och sammtidigt jeansen.Och om jag köpt väskan!

Så ni får klara er och hålla ut tills imorgon.


              //EmelieGrindvik  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Live you´r life
Before you live it

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards