emeliewiden

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Emelie Grindvik widen - 3 februari 2011 09:05

Hap ska man snart iväg till polisen på förhör då på en sak som hände för ett år sen :O

Vad är det här likxom tror dom att jag ska komma ihåg allt det där eller nee inte direkt...Men men vi får väl se hur det går, men det ska nog gå bra. Whis me good luck


Jag får iallafall vara ledig ifrån skolan haha, slipper gå dit på hela dagen... Ska nog träffa min johan sen när han kommer hem ifrån jobbet. Och imorgon är det redan fredag!  Då ska jag träffa Tilda :D och kanske även Monia :D får se vad vi kommer på för skoj skoj och göra  


Funderar även på om jag ska åka till pappa nånting i helgen men vet inte riktigt.. vi får se.


Nu ska jag börja kila iväg mot tåget, hörs sen kram hej.

  



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Live you´r life
Before you live it

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards