emeliewiden

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Emelie Grindvik widen - 5 januari 2011 17:55

Hej mina fina läsare!


Har bara suttit hemma och tråkat idag trots att vi har lov, men det finns värkligen absolut ingenting att göra.. Får väl se till att vara lite extra snäll mot mamma nu en stund d, vi ska snart äta mat blir pasta och kyckling curry röra MUMS!


Mammas bror Robert och hans tjej Ann, och kusinerna Maja och Hugo (Maja mitt gudbarn) kommer om en stund och hälsar på och ska äta lite tårta med oss för att fira mamma.MYSPYS ska se till att ta lite bilder också.


Nu dags att gå och äta lite och umgås hörs senare ikväll eller imorgon kram på er!



Får se om Älsklingen min kommer förbi senare eller om jag drar till honom eller ut och träffas vi får se vart kvällen leder :)

  

Av Emelie Grindvik widen - 5 januari 2011 13:05

Jo föresten har jag också fått mitt löshår nu love it! kommer bilder senare ikväll eller imorgon. + Att jag har färgat håret för ett tag sen så har nu ljusbrunt =D

Puss!


Av Emelie Grindvik widen - 5 januari 2011 12:52

Och så självklart en puss bild på mig och min älskling!

  

                                                  
             24/12-2010 <3

Av Emelie Grindvik widen - 5 januari 2011 12:39

Hallå där :) idag fyller mamma 35 år!


Blir väl att käka god middag, kanske går ut eller gör nån bra god middag hemma det får vi se senar, och så självklart blir det tårta.Sen får vi också se om det blir att gå och kolla på bio kanske Ängla gård 3 den värkar riktigt bra! Men vi får se om det blir av idag eller nån annan dag här.


    

  

Grattis mamma 35år idag!

Hoppas du får en bra dag!

Presentation


Live you´r life
Before you live it

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards