emeliewiden

Alla inlägg under december 2010

Av Emelie Grindvik widen - 16 december 2010 15:44

Vem är inte förälskad i den här kläningen,den är bara så helt underbar.Och hon är så himmla söt i den vill värkligen ha den give me!!

    

Helt underbar!!

Vill ha nu!!

Av Emelie Grindvik widen - 16 december 2010 15:12

           

    

      

   Lite gossiga bilder!

   möms:*

p.ö s. s     

Av Emelie Grindvik widen - 16 december 2010 14:32

Hallå där nu var det länge sen har enu inte fått iordning på min dator jätte jobbigt vet inte varför det inte funkar.. har saknat er för mycket nu!


Har varit i skolan hela dagen och det är borring!! men det är skönt endå för det är bara chill eftersom betygen redan är satta så behöver vi inte plugga så mycket:) Och snart har vi jullov!!:D på onsdag är sista dagen YEY! längtar!!


Det är världens snöoväder ute så man orkar inte vara  ute, så man får sitta inne och ta det lungt och goss lite.Tänkte lägga in några bilder nu som Emilia vill se ifrån sommaren 08 på oss, så ja här kommer väl några då kram.

        

    

Av Emelie Grindvik widen - 10 december 2010 12:05

Hej sitter i skolan på hk. Har snart dista lektionen, och då har vi matteprov.... vi får väl se hur det går förhoppningsvis fixar jag det men är inte helt 100 på det men vi får väl se hur det går.


Fredag idag! Underbart! vet inte riktigt vad jag ska göra än men vi får väl se vad som händer,Jonna kommer iallafall hit idag kanske åka till gnesta och hälsa på Jean:)


Puss på er vi hörs senare när jag slutat och kommit hem, min data är då fortfarande inte grejad men snart så!


Puss love ye! bey.

   Jätte söta naglar med hello kitty på, som jag ska fixa sen:)mamma fixade mina igår med tippar men ska fixa dom vidare idag:)


Av Emelie Grindvik widen - 7 december 2010 22:43

 Och jo Emilia! bilderna kommer nog in imorgon blev lite sent idag och nu måste jag sova så orkar inte lägga upp några bilder idag, men jag lovar tjejen dom kommer! Promes!


Love ye Godnatt!  

Av Emelie Grindvik widen - 7 december 2010 22:20

Hej förlåt mig för mitt himmla dåliga uppdaterande, men har faktist inte fixat datorn än men ska... Ja vad ska man säga har inte gjort så mycket idag, vart i skolan efter så drog jag och hälsa på morfar och fixade lite där städa och lite så typ, hjälpte till:)


Sen runt 18.30 tiden drog jag ut för att träffa Josefine vi var ute en stund, sen åkte vi med hennes pappa till Willy´s och handla lite.När vi var tillbaka till trista Järna så hamnade vi på centrum som vanligt ett tag, känns typ som om man inte har ett liv står där´varje dag och bara glor typ, ne men asso vad annars gör man typ?!:O Kom hem nu bara för en liten stund Patrik och Daniel kom förbi plockade upp mig på centrum, sen skulle dom vidare nånstans så jag åkte typ hem direkt han skjutsade mig hem.Hmm vi träffades i kanske 10 min max haha men men det kommer flera dagar.


Jag vill flytta upp till Stockholm också, ska man leta lägenhet eller?!;) och flytta till stockholm eftersom att jag endå kanske möjligtvis ska plugga där.Ska nog söka till cybergymnasiet, Itgymnasiet eller så tror jag..:)Vi får väl se hur planerna leder..


Men nu är jag riktigt trött och ska försöka att inte försova mig imorgon till skolan igen.Så ja nu ska jag krama om kudden riktigt hårt och säga Godnatt!  

Av Emelie Grindvik widen - 4 december 2010 14:25

Hej modemet har kommit nu till min dator så ska fixa det så snabbt som möjligt, förhoppningsvis idag!:)Så kommer snart igång med att blogga igen!


gick upp vid 13.07 imorse så skönt att få sova ut ! ska snart gå och duscha göra mig iordning så får vi se vad som händer, ska träffa Josefine senare och kanske Jessica också? vi får väl se:)Och hitta på nått mys med dom:)

Hörs sen Love ye!  

   Lite bilder:)     

Presentation


Live you´r life
Before you live it

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards